Сімейна медицина – забезпечує безперервну й всебічну медичну допомогу.
Сімейний лікар – це лікар, який володіє знаннями в різних областях медицини.
Підписання декларації має велике значення, оскільки це гарантує доступну медичну допомогу та можливість моніторингу стану вашого здоров’я.
Для укладення декларації Вам знадобиться:
- паспорт;
- ідентифікаційний код;
- ваш номер мобільного телефону.
Заповнення всіх потрібних паперових документів і занесення вас в базу даних забирає 10-15 хвилин.
Роз’яснення умов надання первинної медичної допомоги (ПМД) пацієнтам у Медичному центрі «СантаЛен»
1. Порядок надання послуг ПМД.
Пацієнт, який уклав договір про надання ПМД з сімейним лікарем МЦ «СантаЛен» може розпочати отримувати ПМД у лікаря, лише після того, як система активує дані пацієнта. Цей процес може зайняти певний час з моменту укладення декларації.
Надання послуг здійснюється відповідно до режиму роботи Медичного центру та годин прийому пацієнтів лікарем з надання ПМД (Розділ ІІ п.10 Наказу МОЗ України №504 від 19.03.2018р.).
Усім декларантам, в тому числі з хронічними захворюваннями, а також для проходження профілактичних оглядів медична допомога надається планово, в рамках робочих годин лікаря з надання ПМД (далі – довіреного лікаря).
У випадку відсутності можливості запису до лікаря з надання ПМД декларанту пропонується здійснити запис на найближчу можливу дату або отримати послугу на комерційній основі.
У випадку гострого стану (гіпертонічний криз, гострий живіт, стан який потребує термінового огляду лікаря, тощо), пацієнт самостійно повинен викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги.
Усі консультації лікарів вторинної та третинної медичної допомоги та аналізи, які не входять в перелік надання ПМД або які було пройдено/здано декларантом без скерування довіреного лікаря, надаються декларантам на комерційній основі відповідно до прайсу, який діє у Медичному центрі.
Рішення про необхідність виїзду приймає лікар, з яким підписана декларація, після особистого спілкування з пацієнтом.
2. Порядок видачі рецепту за Урядовою програмою «Доступні ліки». Згідно урядової програм «Доступні ліки» декларанти можуть отримати ліки у відповідності до визначеного переліку діючих речовин препаратів, які входять до програми «Доступні ліки».
Порядок виписування рецептів здійснюється відповідно до Наказу МОЗ України № 360 від 19.07.2005р. «Про затвердження Правил виписування рецептів на лікарські засоби і вироби медичного призначення, Порядку відпуску лікарських засобів і виробів медичного призначення з аптек та їх структурних підрозділів, Інструкції про порядок зберігання, обліку та знищення рецептурних бланків».
Для одержання ліків безкоштовно або з частковою доплатою декларант повинен звернутись в аптеку з позначкою «Доступні ліки».
Для Вашої зручності працює онлайн запис на прийом через додаток або особистий кабінет на нашому сайті.
- м. Київ, пр-кт Правди, 41-В (ЖК «Варшавський»),
- м. Буча, вул. Мрії 59-Б.
Подробиці та запис за телефоном контакт-центру: