Відповіді на найбільш часті питання

Шановні пацієнти!
В даній публікації ми спробуємо відповісти на найбільш часті питання, які ми отримуємо.
Чи припиняється робота медичного центру на період карантину?
  • Робота медичного центру НЕ припиняється, проте, на період карантину ми призупиняємо плановий профілактичний прийом здорових пацієнтів, планову вакцинацію здорових, планові операції, призупиняємо надання і інших послуг, які можуть бути перенесені на посткарантинний час без загрози здоров’ю. Цим ми максимально зменшимо контакт потенційно хворих зі здоровими.
Чи є можливість проконсультуватися з лікарем по телефону чи скайпу?
  • Так, ми надаємо таку можливість і рекомендуємо послугу «Онлайн роз’яснення лікаря». За попередньою оплатою протягом 30 хв. у Вас є можливість поспілкуватися з лікарем по скайпу, задати питання та отримати на них відповіді.
Подробиці за посиланням: https://santalen.com.ua/telemedicina/
 
Чи є в МЦ “СантаЛен” швидкі тести на визначення коронавірусу SARS-CoV-2?
  • На сьогоднішній день таких тестів нема, проте, до кінця поточного тижня – початок наступного – повинні отримати. У випадку підозри на зараження коронавірусом необхідно викликати швидку медичну допомогу. Дорослих госпіталізують в Білу церкву, дітей в Боярку. Там і проводять тестування.
Чи можу я звернутися в МЦ «СантаЛен», якщо я маю ознаки ГРВІ?
  •  Якщо ви не були протягом останніх двох тижнів за кордоном та не контактували з людьми, які були в країнах, де зафіксовані випадки COVID-19, вас запишуть на прийом до лікаря. Якщо Ви,  або ваші рідні, з якими ви контактували, нещодавно повернулися з країн зі спалахом коронавірусу, ми рекомендуємо одразу звертатися за допомогою на номер швидкої медичної допомоги 103. Згідно із затвердженим алгоритмом МОЗ вас скерують у спеціально підготовлені лікарні, де ви зможете зробити тест на коронавірус.
Бережіть себе, уникайте скупчення людей, мийте руки та будьте здорові!